door Cagivist » wo apr 28, 2010 4:25 pm
Hallo,
Ik heb een vraagje i.v.m wiellagers. Na een nazicht blijkt er een beetje spel te zijn op het rechts achterwiel. Vermoedelijk wiellager?
Nu is de vraag, kan je die overal bestellen bij de lokale autopartshandel en zoja wel type moet ik dan vragen? Voor een moto heb ik dit al gedaan en was van het merk skf.
Ik zou bij de garage kunnen gaan die het heeft vastgesteld maar hij is nogal prijzig, ik heb 80euro betaald voor het oppompen van de vering.
Dit leek me toch veel?
Ik lees het wel bedankt op voorhand.
Groeten,
Kurt