



Bij mij is aan de rechterzijde ook deze staalkabel geknapt, maar door tijdgeberek heb ik deze nog niet vervangen.
Heb al wel een nieuw kabeltje in huis (al bijna 1 jaar
het een fluitje van een cent is.


Bruce schreefColonRemco dacht ik...
Gebruikers op dit forum: 13 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.