vandaag viel op de snelweg mn snelheidsmeter op 0 terwijl ik toch rustig 140 reed
er is verder nog wel goed mee te rijden maar krappe bochten worden toch iets lastiger.
de zekering onder de voorkap (40amp) is nog prima en als ik hem er uit haal en weer terug plaats doet mn stuubekrachteging het weer prima om er na een aantal kilometer weer mee te stoppen??
de snelheidsmeter krijg ik op het moment nog niet aan de praat maar in het dashboard zit hij er nog goed in iig.
ik heb wel afgelopen week de achterste remklauwen+schijven+blokken vervangen omdat rechtsachter bleef hangen maar ik neem aan dat dat niks te maken heeft met de km-teller en stuur.
wie kan mij vertellen hoe ik dit raadsel weer op moet lossen
mvg carlo

