Ik keek ernaar, dacht nog van "goed mijne sleutel vasthouden" en *klingel* daar ging 'ie al
Is mooi uit het zicht naar achteren geschoven en zit nu tijdens het remmen of optrekken mooi op en af te schuiven nog.
Bij hard remmen schuift hij niet genoeg naar voor om hem daar terug op te pikken, dus heb ik geen idee hoe ik dat ding er nog ga uitkrijgen...
Er moet toch nog iemand al zo dom zijn geweest in het verleden om daar iets in te verliezen, niet?





