


BlackFox schreefColonDe ruitenwissers moet je eerst losschroeven (1 bout onder het plastic kapje) en dan kun je ze omhoog eruit trekken en herplaatsen.
Ik kan me echter voorstellen dat die dingen na een jaar of 10 behoorlijk vast zullen zitten...


Gebruikers op dit forum: 13 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.