ik ben gisteren naar de pride of longbridge geweest, protest demonstratie omdat mg rover in administratie is gegaan.
ze doen dit in engeland al 5 jaar en ook dit jaar was het weer een succes met wel zeker 400 mg rovers.
mischien volgend jaar is met mgf.be is naar toe gaan?
enfin hier al wat fotos.
deze eigenaar heb ik gesproken en die heeft een paar jaar terug de kempenrit mee gedaan.
meer fotos volgen nog in de loop van de week
mrcarribean



