Ik heb een nieuw setje ruitenwisserbladen gekocht en wil deze nu "even" monteren.
Ik sta al een hele tijd te kijken hoe de bestaande wissers gemonteerd zitten en naar de twee plastic klemmetjes die ik met de nieuwe bladen meegeleverd heb gekregen, maar ik kom er niet uit
Heeft iemand misschien een link naar een site waar precies uitgelegd wordt hoe je wisserbladen monteert?



