Vandaag toch maar even koelvloeistof gaan halen maar halverwege de wagen aan de kant gezet, hoop witte rook uit de kofferbak. Meteen uit de auto, kofferbak open en af laten koelen. Daarna met andere auto koelvloeistof gehaald en terug naar huis gereden, ook thuis weer zo'n mistbank. Dit dus op een stukje van 2km.
Auto staat nu stil, even afkoelen voor ik zaken ga nakijken, heb bij het bijvullen geen olie kunnen zien bij de koelvloeistof. Zou dit ook gewoon koelsysteem kunnen zijn? Buizen waren al niet lekker meer. Of toch de gevreesde HGF? Ik ga sowieso een afspraakje maken bij Ruys in Kalmthout, stuk dichterbij dan Nijmegen hier thuis en aangezien die ervaring hebben... Nu alleen nog een manier om de auto daar te krijgen, verder rijden durf ik niet echt





