


Bruno schreefColonDat treft, ik wou eigenlijk juist precies vandaag de mijne ook te koop aanbieden, aangezien ik er toch nooit meer mee rij en hij steeds in de weg staat voor de sleuteldagen.
De C70 mag ik van Inge niet verkopen, anders ging die weg !

RemcovanKuilenburg schreefColonBruno schreefColonDat treft, ik wou eigenlijk juist precies vandaag de mijne ook te koop aanbieden, aangezien ik er toch nooit meer mee rij en hij steeds in de weg staat voor de sleuteldagen.
De C70 mag ik van Inge niet verkopen, anders ging die weg !
Dan moet je toch een eigen topic openenis jouw kilometer stand toevallig ook 142010?

RemcovanKuilenburg schreefColon 142010 km gelopen

lucas schreefColonSABAM (auteursrechten) komt eraan![]()
http://www.mgf-tf.com/phpBB2/viewtopic.php?t=7909




RemcovanKuilenburg schreefColonlucas schreefColonSABAM (auteursrechten) komt eraan![]()
http://www.mgf-tf.com/phpBB2/viewtopic.php?t=7909
En een tijd daarna zet je hem echt te koop. Hoe geloofwaardig

Gebruikers op dit forum: 2 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.