Ik heb helaas geconstateerd mede door jullie posts dat ik ook een hgf heb helaas.. Echt balen!
Hebben jullie nog suggesties voor een goede en niet mega dure garage?
Groet!
Rob


MILKY schreefColonBeste Rob.
Het lijkt mij dat dit ook goedkoper kan.
Heb zelf goede ervaring opgedaan bij autobedrijf H.Terpstra in Kollum.
Eerlijke mensen en heel veel onderdelen op voorraad.
Veel ervaring met MGF.
Gr Milky in Venlo


MILKY schreefColonBeste Rob.
Het lijkt mij dat dit ook goedkoper kan.
Heb zelf goede ervaring opgedaan bij autobedrijf H.Terpstra in Kollum.
Eerlijke mensen en heel veel onderdelen op voorraad.
Veel ervaring met MGF.
Gr Milky in Venlo

Helmet schreefColonAuto Servicepunt Nijmegen voorspelde mij ongeveer €700,- excl. distributieriem/waterpomp omdat ik die al had gedaan 5000km terug.
Wat kun je ons vertellen over de mayonaise en andere kenmerken?
Foto misschien? Veel weinig maynaise? Rommel in koelvloeistof? Rookwolken? etc...
Ik ben nog altijd reuzebenieuwd over hoe dat er nu uitziet. Ik dacht vorige week ook namelijk een beginnende HGF te hebben. (hiero)
Alle info is dus welkom hierover.. !
Gebruikers op dit forum: 11 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.