BUTTON_POST_REPLY 11 berichten Pagina 1 van 1
Helaas ook een HGF:(
  • robkruis
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 30
    GeregistreerdCOLON di jan 26, 2010 11:45 am
    WoonplaatsCOLON Houten

    Helaas ook een HGF:(

    door robkruis » ma maart 29, 2010 9:23 am

    Beste mgf liefhebbers!

    Ik heb helaas geconstateerd mede door jullie posts dat ik ook een hgf heb helaas.. Echt balen! :shock: Ik zag bij andere berichten op het forum dat autohome in alphen goed en goedkoop is in vergelijking met andere garages... Zit nu in Eindhoven en Roto MG dealer is het dichtstebij. Die vragen ongeveer tussen de 1400 en 1800 euro.

    Hebben jullie nog suggesties voor een goede en niet mega dure garage?

    Groet!

    Rob
    MGF MK2 2001. Beige leer met beige dashboard. Kleur: Britisch racing green. Kmstand 182000km
  • MILKY
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 10
    GeregistreerdCOLON do sep 24, 2009 9:08 pm
    WoonplaatsCOLON VENLO (NEDERLAND)

    door MILKY » ma maart 29, 2010 10:04 am

    Beste Rob.

    Het lijkt mij dat dit ook goedkoper kan.
    Heb zelf goede ervaring opgedaan bij autobedrijf H.Terpstra in Kollum.
    Eerlijke mensen en heel veel onderdelen op voorraad.

    Veel ervaring met MGF.

    Gr Milky in Venlo
  • robkruis
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 30
    GeregistreerdCOLON di jan 26, 2010 11:45 am
    WoonplaatsCOLON Houten

    door robkruis » ma maart 29, 2010 10:15 am

    MILKY schreefColonBeste Rob.

    Het lijkt mij dat dit ook goedkoper kan.
    Heb zelf goede ervaring opgedaan bij autobedrijf H.Terpstra in Kollum.
    Eerlijke mensen en heel veel onderdelen op voorraad.

    Veel ervaring met MGF.

    Gr Milky in Venlo


    Thnx voor je antwoord zal hun even gaan bellen!
    MGF MK2 2001. Beige leer met beige dashboard. Kleur: Britisch racing green. Kmstand 182000km
  • robkruis
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 30
    GeregistreerdCOLON di jan 26, 2010 11:45 am
    WoonplaatsCOLON Houten

    door robkruis » ma maart 29, 2010 11:33 am

    Heb net ook even gebeld naar auto home in leiderdorp. 700 a 800 euro en als cilinders eruit moeten 1200 euro. Goede prijs dacht ik!

    Dit schijnt een goede garage te zijn toch? :lol:
    MGF MK2 2001. Beige leer met beige dashboard. Kleur: Britisch racing green. Kmstand 182000km
  • Sander
    Technical Specialist
    Technical Specialist
    BerichtenCOLON 7902
    GeregistreerdCOLON wo maart 24, 2004 11:08 pm
    WoonplaatsCOLON Essen (BE)

    door Sander » ma maart 29, 2010 11:42 am

    Waarom zouden er cilinders uit moeten ?
    Building >200BHP K-series
  • robkruis
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 30
    GeregistreerdCOLON di jan 26, 2010 11:45 am
    WoonplaatsCOLON Houten

    door robkruis » ma maart 29, 2010 11:44 am

    Sander schreefColonWaarom zouden er cilinders uit moeten ?


    De monteur had het over cilinderbussen. En dat dan de carter eraf moet.. in ergste geval dan.
    MGF MK2 2001. Beige leer met beige dashboard. Kleur: Britisch racing green. Kmstand 182000km
  • crazywolf
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 697
    GeregistreerdCOLON ma dec 14, 2009 7:29 pm
    WoonplaatsCOLON Houthalen

    door crazywolf » ma maart 29, 2010 12:03 pm

    de cilinderbussen zelf gaan toch nooit stuk zover ik weet? en idd sommige hebben zo bussen hangt van jaartal af dacht ik gehoord te hebben? (zelf heb ik ook bussen).
    MGF 160 Trophy Blue
    -421 Piper Header
    -Custom Decat
    -Custom CAI (Paint Bucket Edition)
    -Bastuck sport exhaust
    -White Trophy Alloy Wheels
    -K&N 57i
    -Lowering pins
    CLASSIC MINI (Dark metallic grey)
    -Full Rebuild in progress
  • Avatar gebruiker
    Ultimate
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2561
    GeregistreerdCOLON wo dec 23, 2009 10:39 pm
    WoonplaatsCOLON Zaandam (N-Hld, NL)

    door Ultimate » ma maart 29, 2010 3:37 pm

    MILKY schreefColonBeste Rob.

    Het lijkt mij dat dit ook goedkoper kan.
    Heb zelf goede ervaring opgedaan bij autobedrijf H.Terpstra in Kollum.
    Eerlijke mensen en heel veel onderdelen op voorraad.

    Veel ervaring met MGF.

    Gr Milky in Venlo


    Ik heb ook een HGF en heb UK Parts in Kollum gebeld.
    1100 euro voor koppakking vervangen (LR type)
    1250 met ook de dist riem, spanrollen en waterpomp
    Respect a man's car, and the man will respect you

    - MGF 130 British Racing Green, MY2000 RHD > Project, Klik hier
  • Helmet
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 310
    GeregistreerdCOLON za nov 07, 2009 12:29 pm

    door Helmet » ma maart 29, 2010 6:16 pm

    Auto Servicepunt Nijmegen voorspelde mij ongeveer €700,- excl. distributieriem/waterpomp omdat ik die al had gedaan 5000km terug.

    Wat kun je ons vertellen over de mayonaise en andere kenmerken?
    Foto misschien? Veel weinig maynaise? Rommel in koelvloeistof? Rookwolken? etc...
    Ik ben nog altijd reuzebenieuwd over hoe dat er nu uitziet. Ik dacht vorige week ook namelijk een beginnende HGF te hebben. (hiero)
    Alle info is dus welkom hierover.. !
  • robkruis
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 30
    GeregistreerdCOLON di jan 26, 2010 11:45 am
    WoonplaatsCOLON Houten

    door robkruis » ma maart 29, 2010 7:39 pm

    Helmet schreefColonAuto Servicepunt Nijmegen voorspelde mij ongeveer €700,- excl. distributieriem/waterpomp omdat ik die al had gedaan 5000km terug.

    Wat kun je ons vertellen over de mayonaise en andere kenmerken?
    Foto misschien? Veel weinig maynaise? Rommel in koelvloeistof? Rookwolken? etc...
    Ik ben nog altijd reuzebenieuwd over hoe dat er nu uitziet. Ik dacht vorige week ook namelijk een beginnende HGF te hebben. (hiero)
    Alle info is dus welkom hierover.. !


    Hoi!

    Ik heb geen rommel in mijn vloeistof van tevoren. En ook geen rookpluim gezien.. Enige wat ik nu zie zeg maar is dat de vloeistof helemaal weg is in reservoir. En donker bruine olie zeg maar aan pijlstok. Wil het ook eigenlijk niet geloven maar kan niet anders verklaren waarom er bruin aan mn peilstok zit. Maar nijmegen is een goede tip! Zit al dichterbij eindhoven dan leiderdorp.

    Weet iemand of het goed zelf te doen is als je handig bent en een werkplaats hebt?

    Groet,
    MGF MK2 2001. Beige leer met beige dashboard. Kleur: Britisch racing green. Kmstand 182000km
  • Avatar gebruiker
    Johan
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 727
    GeregistreerdCOLON do maart 25, 2004 1:21 am
    WoonplaatsCOLON Puerto Morelos Mexico
    CONTACTCOLON

    door Johan » di maart 30, 2010 8:09 pm

    Donker bruine olie zegt mij dat er geen koelvloeistof in de olie zit, dat ziet er echt uit als mayo.

    Kan er niet ergens een lek zijn ontstaan waar de vloeistof is weggelekt? Als dat zo is kan een HGF daardoor zijn ontstaan, en dan zou ook de kop krom of zacht kunnen zijn.
BUTTON_POST_REPLY 11 berichten Pagina 1 van 1

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 11 en 0 gasten