door ttdesign6 » zo maart 28, 2010 10:39 pm
Mannen,
Voor dat mijn F de deur uit gaat voor de andere ben ik nog het een en 't ander aan het vervangen om onnidig gezeik te voorkomen en om de prijs nog wat omhoog te krikken, zoals:
Olie vervangen
Oliefilter vervangen
Nieuwe achterruit softtop
Nu was ik vandaag aan het kijken waar het oliefilter zit en zag ik dat beide achterbanden aan de binnenkant nogal aan het slijten zijn. Niet gevaarlijk veel ofzo, maar het is niet echt regelmatig verdeeld. De voorbanden slijten gelijk, maar bij de achterbanden zit aan de buitenkan nog heel veel profiel maar aan de binnekant duidelijk minder.
Iemand een antwoord voor mij?
Groet,
Tom