Vandaag ben ik helaas tot de conclusie gekomen dat ik ook het slachtoffer ben geworden van een falende koppakking.
Al lange tijd had ik last van het feit dat mijn F veel koelvloeistof dronk.
Voor 2 dagen terug was mijn olie nog netjes schoon, toen ik gister een ritje maakte had ik het idee dat er minder kracht in het blok zat en de radiatorfan bleek ook op volle toeren te draaien.
Toen ik vanmorgen de olie checkte... allemaal mayo op de peilstok
Ik kan maar 1 conclusie trekken: HGF
Nu wil ik graag van jullie weten:
- Waar hebben jullie het laten doen
- Wat waren jullie er voor kwijt
- Hoelang duurt het?
- En wat hebben jullie gelijk uit voorzorg ook laten vervangen?
Alvast bedankt!





