








firefighter schreefColonZo, net terug van Rosmalen,
....We vonden het beide een gezellige middag met uiteraard een
bezoekje aan de MGCCH-stand....



Kasper schreefColonZo dat was weer een druk weekendje..... Maar heel gezellig.
Gebruikers op dit forum: 6 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.