BUTTON_POST_REPLY 6 berichten Pagina 1 van 1
Montage 3de remlicht
  • Avatar gebruiker
    D.B.C.
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1123
    GeregistreerdCOLON do dec 03, 2009 12:56 am
    WoonplaatsCOLON Bussum
    CONTACTCOLON

    Montage 3de remlicht

    door D.B.C. » di maart 16, 2010 1:20 am

    Nu heb ik een 3de remlicht binnen gekregen die ik had besteld en hierbij zit een stekker met heel lang draad aan, maar aan het einde zit niets.
    is de bedoeling dat ik dit zelf aan de draad van de remlichten soldeer of moet ik het ergens anders op aan sluiten? er zit namelijk geen beschrijving bij.
    Mods: Trophy Inserts, Bonnet Air Vents, Side Air Scoops, Spoiler, 17'' AZEV.
  • philipvanv
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 526
    GeregistreerdCOLON ma feb 16, 2009 7:51 pm

    door philipvanv » di maart 16, 2010 8:18 am

    Is het de Hella high level brake light? Daar zit normaal een stekker op de draad die past op de lamp. Zou normaal vrij eenvoudig moeten zijn om te installeren...
  • Avatar gebruiker
    D.B.C.
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1123
    GeregistreerdCOLON do dec 03, 2009 12:56 am
    WoonplaatsCOLON Bussum
    CONTACTCOLON

    door D.B.C. » di maart 16, 2010 11:04 am

    philipvanv schreefColonIs het de Hella high level brake light? Daar zit normaal een stekker op de draad die past op de lamp. Zou normaal vrij eenvoudig moeten zijn om te installeren...


    Er zit wel een stekker wat in het 3de remlicht moet op, maar aan de andere kant zit niets.
    Mods: Trophy Inserts, Bonnet Air Vents, Side Air Scoops, Spoiler, 17'' AZEV.
  • Avatar gebruiker
    ErikB
    IT en Gallery / Forum administrator
    IT en Gallery / Forum administrator
    BerichtenCOLON 10759
    GeregistreerdCOLON do maart 25, 2004 2:10 am
    WoonplaatsCOLON Waasmunster, B
    CONTACTCOLON

    door ErikB » di maart 16, 2010 11:14 am

    Uitgaand van een MGF uit 1997 hangt het er een beetje vanaf of ie al dan niet ABS heeft. Is er ABS aanwezig, dan is de bekabeling reeds voorzien en zal je de lange kabel aan je 3de remlicht niet nodig hebben.
    Heb je geen ABS dan is de voorbekabveling een stuk minder.

    Check je ook even met de zoekfunctie, want ik heb hier ooit al iets over gepost.
  • Avatar gebruiker
    D.B.C.
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1123
    GeregistreerdCOLON do dec 03, 2009 12:56 am
    WoonplaatsCOLON Bussum
    CONTACTCOLON

    door D.B.C. » di maart 16, 2010 12:18 pm

    ErikB schreefColonUitgaand van een MGF uit 1997 hangt het er een beetje vanaf of ie al dan niet ABS heeft. Is er ABS aanwezig, dan is de bekabeling reeds voorzien en zal je de lange kabel aan je 3de remlicht niet nodig hebben.
    Heb je geen ABS dan is de voorbekabveling een stuk minder.

    Check je ook even met de zoekfunctie, want ik heb hier ooit al iets over gepost.


    Dank je voor de info ik heb een versie met abs dus effe kijken
    Mods: Trophy Inserts, Bonnet Air Vents, Side Air Scoops, Spoiler, 17'' AZEV.
  • Avatar gebruiker
    D.B.C.
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1123
    GeregistreerdCOLON do dec 03, 2009 12:56 am
    WoonplaatsCOLON Bussum
    CONTACTCOLON

    door D.B.C. » di maart 16, 2010 6:47 pm

    Nou het is gelukt, ik had geen kabel zitten ondanks die van mij wel ABS heeft en van 97 is, dus moest zelf de kabel op de remlichtkabel aansluiten en eentje op aarde.

    De schroeven die bij de set zaten (met rode kop) waren te kort en heb nu langere in zitten alleen deze maar effe spuiten binnenkort.

    ik dacht als eerste een aansluiten te hebben, maar dit bleek van de kofferbak verlichting te zijn die lamp en lamp houder/kapje mis ik, maar de kabels waren er wel.

    met kabel weg werken een kwartiertje werk
    Mods: Trophy Inserts, Bonnet Air Vents, Side Air Scoops, Spoiler, 17'' AZEV.
BUTTON_POST_REPLY 6 berichten Pagina 1 van 1

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 13 en 0 gasten