

ttdesign6 schreefColonIk heb even het volgende probleem.
Gister toen ik stilstond in de auto en ik de koppeling induwde zag ik in de weerspiegeling van de auto achter me dat de remlichten aansprongen. Nu heb ik het eens in de gaten gehouden en iedere keer als ik schakel en het pedaal weer induw springen de remlichten even aan.
Iemand een idee wat dit kan zijn en hoe ik dit kan oplossen?



Helmet schreefColonHij zegt dat het bij de aanhanger een massa probleem is en dat de stroom dan niet via de remlichten massa kan krijgen. De stroom pakt dan ergens anders massa en dat waren in het aanhanger geval de knipperlichten.
Misschien is dat bij jou ook zo terug te redeneren naar een massa probleem. Een beetje froemelen met de draadjes en op zoek naar draadbreuk of slijtage.



Helmet schreefColonHij is automonteur dus ik vroeg het eens waar dat nu aan lag.. (Hij moet gek worden van de vele auto-vragen van mij...). Hij zegt dat het bij de aanhanger een massa probleem is en dat de stroom dan niet via de remlichten massa kan krijgen. De stroom pakt dan ergens anders massa en dat waren in het aanhanger geval de knipperlichten.
Gebruikers op dit forum: 16 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.