op internet worden deze banden te koop aangeboden.
Heeft iemand hier ervaring mee of dit daadwerkelijk helpt tegen beschadigingen aan de binnenkant en gaat de kap dan makkelijker open en dicht ?
Voor dit geld (€35,=) kun je geen nieuwe kap kopen !
Laat maar horen

