door Kasper » wo maart 10, 2010 10:03 pm
Even twee zaken los van elkaar halen:
De airco zal ongeacht de stand van de temperatuurregelaar altijd volledig koelen, ook al staat de verwarming op vol verwarmen, de lucht wordt eerst gekoeld en gedroogd waarna die verwarmd wordt, Hiervoor moet de knop van de airco natuurlijk aan staan EN de fan niet op stand 0 staan.
De knop van de verwarming kan wellicht door een niet optimale route van het bedieningspaneel naar de kachelunit wat spanning overdragen op de binnenkabel waardoor deze terugveert.
Helaas is het zo dat bij een F, de kachel aan of uit staat, een beetje verdraaiing geeft dus al snel het effect dat de verwarming niet uit kan.
MGFvvc '96 Charcoal met een heleboel mods - MGCGT '68 Tartan met wat mods -
MGTF '05 BRG HFF inmiddels niet meer volledig origineel