Hallo MGF vrienden
Bedankt voor de info , heb bij Marten van der velde.
een nieuw softtop cover besteld, 195 € mooie prijs niet waar.
Het windscherm uit veiligheidglas, is voor de volgende maand.
Dan trek ik terug van de belastingen.
ja ja het leven kan soms mooi zijn.
And remember " There can be only one "
