

BlackFox schreefColonAan 220 (iets over de 200 op gps) geef ik het toch ook op met de F, dan scheelt het niet veel of er zou bloed uit mijn oren komen van het lawaai


Kasper schreefColonBlackFox schreefColonAan 220 (iets over de 200 op gps) geef ik het toch ook op met de F, dan scheelt het niet veel of er zou bloed uit mijn oren komen van het lawaai
Oordopjes ?

masterpiece schreefColon...verbazing liep de km teller op tot 230 en ik had hem nog niet helemaal plank? ....

Gebruikers op dit forum: 13 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.