door Bruno » ma maart 01, 2010 10:00 pm
De oplettende gebruiker zal ondertussen gezien hebben dat we Remco aan onze lijst moderators hebben toegevoegd.
Dit hebben Bruce en ik beslist te doen, omdat er veel werk is tegenwoordig om het forum te vrijwaren van bots, en het forum ook met de dag drukker wordt. Het huidige team moderators was ook niet meer voldoende om tijdig nieuwe gebruikers te activeren etc; Te modereren dus, zeg maar.
Daarenboven hebben sommige van onze moderators het gewoon ook drukker in het professionele leven. Ik zelf behoor o.a. tot deze groep.
Vandaar onze keuze voor een nieuwe moderator. Remco heeft zich de laatste tijd hard ingezet voor het forum (groupsbuys regelen, belangloos rondrijden om iedereen van spullen te voorzien, IT voorzien op de beurs etc...).
De keuze was dus snel duidelijk.
Remco proficiat en veel succes als moderator !
Bruno
MG's :
- VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
Non-MG's :
- Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
Racecars :
- YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer