BUTTON_TOPIC_LOCKED 125 berichten
Ik organiseer een event! 11 april!
  • videomike
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 907
    GeregistreerdCOLON wo jan 03, 2007 7:07 pm
    WoonplaatsCOLON Meppel

Ik organiseer een event! 11 april!

door videomike » do feb 25, 2010 12:02 pm

Beste MG-ers.

Momenteel ben ik aan het afstuderen voor mijn Bachelor in Sportmanagement.

Daarvoor loop ik stage bij in een bedrijf in Meppel waarbij wij de opdracht hebben om een groot wielertijdrit evenement te organiseren.

Even in het kort.

Het is een route van 15 km wat start in het centrum ( wat compleet is afgezet ) en daarna door een mooi gebied om Meppel rijd. Dit start direct na de ronde van Drenthe ( ronde van drenthe rijden alle toppers en is al een event op zich)

Wij rekenen op 440 deelnemers van allerlei categorieen. van Toppers tot Junioren teams zowel Nederlandse en Duitse teams.

vanaf 1 uur tot 5 uur worden de teams afgeschoten waar een politie auto de weg vrijmaakt, ze achter een motor aanrijden, 1 ploeg( 4 rijders) starten. Daar de materiaal auto achteraan, en daarachter commerciele auto. En dat elke 45 seconden gaat dit zo, van 1 tot 5..

De auto's volgen na een ronde een route, en sluiten dan weer achteraan zodat ze weer in lijn staan voor de volgende ronde.

Er is nog veel meer over te vertellen ( side events, logistiek, aanvoer en rijroutes, etc.) Maar het wordt 1 groot spektakel.

Nu lijkt het mij leuk, om daar het forum bij te betrekken. Zij kunnen dan aansluiten achter de commerciele auto's ( met reclame uitingen) en een idee is om dan voor een klein bedrag ( 5 a 10 euro) het publiek mee te laten rijden ( dit zodat niet IEDEREEN mee wil)

Het zou een erg mooi gezicht zijn om een stoet van 10 MG cabrio's achter de meute aan te hebben die even lekker accellereren door de stad! ( de fietsers rijden immers ook met 50 a 60 door de stad!)

Mijn vraag is, Wie vindt dit een leuk idee en zou en kan mee willen werken aan dit idee?

Gezien de strakke planning lijkt het mij handig om ongeveer een week aan te houden om te beslissen of er genoeg rijders mee willen en kunnen doen.

Dus.

Wie meld zich aan!

Zondag 11 april van 13.00 tot 17.00 ( we kunnen ook een kortere periode inplannen, ligt een beetje aan jullie roosters en plannen )

Vul de lijst maar aan:

Groeten,

Michael
    Zwarte MG F LE75 Mark 2 uit 99' 206DK, Beige leer 1e Mod: 52 mm ttb+K&N 57i kit. Zwarte tf 160 velgen, KH splitter, RVS uitlaat
    RemcovanKuilenburg
    Clubshop, PR en Forum administrator
    BerichtenCOLON 5552
    GeregistreerdCOLON wo jul 02, 2008 12:13 am
    WoonplaatsCOLON Amersfoort

door RemcovanKuilenburg » do feb 25, 2010 12:40 pm

Ooh er moeten wel wat mensen zijn die de rit kunnen rijden met de MG. :wink: :lol:

Ik ben niet zo een fietser en ben net van mijn zijwieltjes af dus ik ga mij niet opgeven voor het fietsen :oops: Maar ik ga kijken of het in de agenda gaat passen.
    MG F 1.8 MPI 1996 en winnaar Dyno 2008, 2010 en 2011
    Volvo V60 Volvo Ocean Race 2012
    Audi A3 1.6 TDI Amb. Pro line Buss. S-tronic 2011

Lid van MG Car Club UK.
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

door Bruno » do feb 25, 2010 12:51 pm

Ach ja, waarom niet, kan best leuk zijn. als door gaat, mag je op mij rekenen.

- Bruno
    - Remco (OV)
    - ...
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

- YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
  • Demor
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 3799
    GeregistreerdCOLON wo maart 24, 2004 8:10 pm
    WoonplaatsCOLON Boekel, Nederland
    CONTACTCOLON

Re: Ik organiseer een event! 11 april!

door Demor » do feb 25, 2010 1:58 pm

videomike schreefColonvanaf 1 uur tot 5 uur worden de teams afgeschoten waar een politie auto de weg vrijmaakt....

Om ze met spoed naar een ziekenhuis en/of mortuarium te brengen :?: :?: :?:
    K&N 57i & Shield|52mm TB|Magnecor|Clear indicators|Foggy's|Trophy splitter|Trophy Mesh|Shocker bushes|Powerflex compl rear kit|New Wood fascia|Wood & Alloy gearknob (ingekort)|MKII Armrest|Walnut leer/groene piping|Chrome kit interieur|badged wieldopjes|Black Hard-Top|Electric Boot Lid Release|3de remlicht|Key/blipper mod|MG-EHBO kit|Windowstoppers|RVS bolts|New paintjob|Boot tidy|Bagage tas open kap.
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    CONTACTCOLON

door Bruno » do feb 25, 2010 2:10 pm

:lol: :lol:
    MG's :
    Non-MG's :
    Racecars :

- YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
  • videomike
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 907
    WoonplaatsCOLON Meppel

door videomike » do feb 25, 2010 2:35 pm

haha leuke zin inderaad :)

Hopen dat de gene met het start pistool ze niet LETTERLijk afschiet ;)
    Zwarte MG F LE75 Mark 2 uit 99' 206DK, Beige leer 1e Mod: 52 mm ttb+K&N 57i kit. Zwarte tf 160 velgen, KH splitter, RVS uitlaat
    sjirafje
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 315
    GeregistreerdCOLON wo feb 25, 2009 4:54 am
    WoonplaatsCOLON Maastricht

door sjirafje » do feb 25, 2010 6:09 pm

Lijkt me wel grappig dat er dan hele hordes mensen naar onze MG's aan het kijken zijn :lol:
    Helaas is het voor mij wel een kl*re eind weg dus ik zal er niet bij zijn.
    1999 MG F Afbeelding
    MK2 hardtop-witte knipperlichten-4300 K Xenon-LED standslicht-Loweringpins-52mm TTB-57i K&N-windscherm-RVS underfloor buizen

1984 BMW 318i Afbeelding
    RemcovanKuilenburg
    BerichtenCOLON 5552
    GeregistreerdCOLON wo jul 02, 2008 12:13 am
    WoonplaatsCOLON Amersfoort

door RemcovanKuilenburg » do feb 25, 2010 6:18 pm

Wat is een kloten end. :roll: Wees blij dat je niet in de States woont :lol:
    MG F 1.8 MPI 1996 en winnaar Dyno 2008, 2010 en 2011
    Volvo V60 Volvo Ocean Race 2012
    Audi A3 1.6 TDI Amb. Pro line Buss. S-tronic 2011

Lid van MG Car Club UK.
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    CONTACTCOLON

door Bruno » do feb 25, 2010 10:06 pm

Ik kom van "de Berg" in Belgie, wat denk je dat het verst is, t'is een kwestie van wat je er voor over hebt natuurlijk...
    MG's :
    Non-MG's :
    Racecars :

sjirafje
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 315
    GeregistreerdCOLON wo feb 25, 2009 4:54 am
    WoonplaatsCOLON Maastricht

door sjirafje » do feb 25, 2010 10:19 pm

Klopt. :oops:
    1999 MG F Afbeelding
    MK2 hardtop-witte knipperlichten-4300 K Xenon-LED standslicht-Loweringpins-52mm TTB-57i K&N-windscherm-RVS underfloor buizen

1984 BMW 318i Afbeelding
    Kevin
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1402
    GeregistreerdCOLON zo feb 01, 2009 3:35 pm
    WoonplaatsCOLON Almelo

door Kevin » vr feb 26, 2010 1:17 am

Ik ga heel hard m'n best doen er bij te zijn, maar zeg op dit moment niks toe.
    In ieder geval wens ik je succes bij dit mooie project en misschien is het een idee om er een korte route in de buurt bij te zoeken zodat we niet alleen door het centrum van Meppel rondjes rijden?
  • Bruce
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 7787
    GeregistreerdCOLON vr jul 29, 2005 11:39 am
    WoonplaatsCOLON Zevenhuizen (NL)

door Bruce » vr feb 26, 2010 8:28 am

- Bruno
    - Remco (OV)
    - Bruce (OV)
    Witte pinkers,stoelverwarming,K&N 57i,52 mm TTB,glazen windscherm,,LLW kitje,mk2 middensteun,de-cat pijp,Phoenix exhaust,TF-LE-80th An. velgen,TF radiator,Trophy splitter,lowering pins,HID koplampen,Momo pook,zwarte raamomlijsting,Alu. teller ringen,zwarte trophy inserts,trophy uitlaat spruitstuk,mk2 downpipe,AP's,304 schijven, Piper Cams,Trophy spoiler,Viper stripes,Magnacor leads, KH-splitter,DVA head, Emerald ECU and mapping
  • videomike
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 907
    WoonplaatsCOLON Meppel

door videomike » vr feb 26, 2010 9:50 am

!!Als er genoeg mensen komen, stippel in een mooie route uit in Meppel en omstreken die jullie daarna kunnen rijden.!!

We hebben hier werkelijkwaar prachtige natuurgebieden met mooie wegen en wegrestaurantjes aan't water..

Dan zorg ik dat jullie dat allemaal te zien krijgen! :)
  • videomike
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 907
    WoonplaatsCOLON Meppel

door videomike » vr feb 26, 2010 9:51 am

Lijkt me wel grappig dat er dan hele hordes mensen naar onze MG's aan het kijken zijn

Wij verwachten een paar duizend man langs de weg.

Die dan inderdaad naar een flink aantal voorbij scheurende MG's kijken :)
  • videomike
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 907
    WoonplaatsCOLON Meppel

door videomike » vr feb 26, 2010 9:52 am

- Bruno
    - Remco (OV)
    - Bruce (OV)
    - Michael ( mijn MG in ieder geval :) )
BUTTON_TOPIC_LOCKED 125 berichten