ik heb steeds problemen om m'n benzine-tank te vullen.
Steeds slaat het benzine-pistool af wanneer ik toch maar iets teveel de hendel samendruk
Heb al vele posities van het inbrengen van de benzine-pistool geprobeerd maar het lukt me niet om de tank vlot te vullen
Wie heeft dit probleem ook
of beter nog: wie weet de oplossing
Alvast bedankt voor alle uitleg en hulp




