Verschil versnellingsmechanisme F - TF?
    BlackFox
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2357
    GeregistreerdCOLON zo okt 04, 2009 12:18 pm
    WoonplaatsCOLON Maasmechelen, België

Verschil versnellingsmechanisme F - TF?

door BlackFox » di feb 23, 2010 6:59 pm

Weet er iemand zeker ofdat de versnellingsmechanismes (dus waar de versnellingspook op vast zit) dezelfde zijn bij een 2003 TF en een 1999 F?

Kan er eentje krijgen van op het .org forum en gezien er serieus wat speling zit op die van de F...
    BlackFox
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2357

door BlackFox » di feb 23, 2010 7:40 pm

http://www.mgfcar.de/epc/6463.htm

Volgens dit is het alvast hetzelfde voor zowel de F als de TF.
    BlackFox
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2357

door BlackFox » vr maart 26, 2010 8:24 pm

Ondertussen is hier een staartje aan aan't komen.

Heb dus het mechanisme van Deano overgenomen vanop het .org forum.

Op 25/02/2010 overeengekomen dat ik het zou nemen, met de verzendkosten op mijn lasten.
    Deano is na een paar quotes van verschillende couriers (gaande van £300 tot £70) uiteindelijk uitgekomen bij een zeer aanvaardbaar bedrag van £25.
    Op 26/02/2010 heb ik hem via paypal het bedrag overgemaakt waarvan hij ook bevestigde dat hij het kreeg.

Toen is het een tijdje stil gebleven omdat hij aan't verhuizen is/was.
    Uiteindelijk te horen gekregen dat op 10/03/2010 het pakketje in de UK verstuurd was, en dat het normaal op 12 of 13/03/2010 hier in België zou zijn.

We zijn vandaag 26/03/2010 en nog steeds niets gezien of gehoord.
    Ondertussen nog contact gehad met Deano en hij vond het ook raar, maar hij had het nog steeds druk met de verhuis. Hij zou ergens een blad moeten hebben met de gegevens op die hij van de courier had gekregen, maar dit was hij kwijtgespeeld...
    Hij ging er nu eens naar zoeken en dan zien wat hij kon doen om uit te vogelen wat er mis is gegaan.

Nu is het niet dat ik Deano niet vertrouw (is uiteindelijk moderator daar en voor zo'n klein bedrag zou het nogal vreemd zijn...), maar het begint wel allemaal vreemd te klinken.

Iemand toevallig ervaring met zulke situaties?
    Normaal dat het zo lang duurt?

Zelf weet ik dus niet welke courier gebruikt werd, kan dus zelf compleet niks doen...
    ErikB
    IT en Gallery / Forum administrator
    IT en Gallery / Forum administrator
    BerichtenCOLON 10759
    GeregistreerdCOLON do maart 25, 2004 2:10 am
    WoonplaatsCOLON Waasmunster, B
    CONTACTCOLON

door ErikB » vr maart 26, 2010 8:34 pm

Oei, 'k heb je oorspronkelijke topic en vraag blijkbaar gemist.

Zoals je aangeeft kan Deano moeilijk fratsen uithalen, wel is het natuurlijk aan hem om er achteraan te gaan. Gelukkig heb ik dit nog niet te veel meegemaakt (ooit iets besteld dat maar niet kon geleverd worden, via een truukje dan wel m'n geld terug gekregen).

Blad of geen blad, de pakjesdienst moet ook de nodige gegevens kunnen terugvinden als Deano met hen contact opneemt.
    BlackFox
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2357

door BlackFox » vr maart 26, 2010 8:40 pm

ErikB schreefColonBlad of geen blad, de pakjesdienst moet ook de nodige gegevens kunnen terugvinden als Deano met hen contact opneemt.

Dat dacht ik ook wel :)

Nu hopen dat we gelijk hebben over Deano en dat hij te betrouwen is (twijfel ik eigenlijk niet echt aan) en dat hij ergens tijd vindt om het te achterhalen...

Want het schakelen begint wel een beetje vaag te worden :lol:

Zou het bij de douane kunnen liggen? Of komt het daar niet langs als het per courier gaat?
    masterpiece
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 497
    GeregistreerdCOLON do maart 24, 2005 12:01 pm
    WoonplaatsCOLON Warschau (pl)

door masterpiece » vr maart 26, 2010 8:57 pm

Ik zou vooral opleten met iets te kopen via forums!.DUS LET OP!

Edit Remco. Iets aangepast zoals al eerder aangegeven. :wink:
    MGF 1997 / MGTF 2004 / Toyota Avensis 2006 / Yamaha Raptor 700 Quad 2007
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

door Bruno » vr maart 26, 2010 10:03 pm

Is het weer zo dat die ene slechte ervaring het verziekt voor de 1000 goede ?
    Sorry, zwak argument vind ik. Ik heb al zoveel zaken gedaan via forums e.d. en heb alleen maar goede ervaringen. Niks mis mee dus IMO.
    Gaat er toch iets mis, kan een goede correcte/vriendelijke communicatie dikwijls veel oplossen.
    Maar idd. de uitzonderingen bevestigen de regel.
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

- YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
    lucas
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2331
    GeregistreerdCOLON wo nov 09, 2005 4:40 pm
    WoonplaatsCOLON Bekkevoort (Be-VL)

door lucas » vr maart 26, 2010 11:23 pm

PayPall betaling geeft je toch garanties ?
    BlackFox
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2357

door BlackFox » vr maart 26, 2010 11:28 pm

Yup, maar zo ver wil ik het nog niet laten komen, ik geef Deano nog altijd het voordeel van de twijfel :)

Als het opeens erg vreemd wordt of ik hoor helemaal niets meer... dan eventueel wel :)
  • Bruce
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 7787
    GeregistreerdCOLON vr jul 29, 2005 11:39 am
    WoonplaatsCOLON Zevenhuizen (NL)

door Bruce » za maart 27, 2010 8:24 am

Hoe druk ik het ook zou hebben, als een pakje dat ik heb verstuurd niet is aangekomen dan zou ik even wat tijd maken om er achteraan te bellen, ik zou dat vervelend vinden en mij daar verantwoordelijk voor voelen. Dus dat mag je van hem best wel verwachten. En waar hebben we het nou over? 10 minuten werk?

Weet je wie de transporteur is? Die zou ik gewoon even bellen. Je mag best iets dwingender zijn denk ik.
    Witte pinkers,stoelverwarming,K&N 57i,52 mm TTB,glazen windscherm,,LLW kitje,mk2 middensteun,de-cat pijp,Phoenix exhaust,TF-LE-80th An. velgen,TF radiator,Trophy splitter,lowering pins,HID koplampen,Momo pook,zwarte raamomlijsting,Alu. teller ringen,zwarte trophy inserts,trophy uitlaat spruitstuk,mk2 downpipe,AP's,304 schijven, Piper Cams,Trophy spoiler,Viper stripes,Magnacor leads, KH-splitter,DVA head, Emerald ECU and mapping
    BlackFox
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2357

door BlackFox » za maart 27, 2010 9:56 am

Dat is net het probleem, Deano is degene die alle informatie over de transporteur heeft...

Eens zien hoe ik nog eens op een beleefde manier wat druk kan zetten :lol:
  • Bruce
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 7787

door Bruce » za maart 27, 2010 9:58 am

vertel hem dat je F stil staat.. en dat je dat ding echt hard nodig hebt... een kein beetje zielig doen..
    Witte pinkers,stoelverwarming,K&N 57i,52 mm TTB,glazen windscherm,,LLW kitje,mk2 middensteun,de-cat pijp,Phoenix exhaust,TF-LE-80th An. velgen,TF radiator,Trophy splitter,lowering pins,HID koplampen,Momo pook,zwarte raamomlijsting,Alu. teller ringen,zwarte trophy inserts,trophy uitlaat spruitstuk,mk2 downpipe,AP's,304 schijven, Piper Cams,Trophy spoiler,Viper stripes,Magnacor leads, KH-splitter,DVA head, Emerald ECU and mapping
    BlackFox
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2357

door BlackFox » za maart 27, 2010 10:03 am

Been there, done that, see where it got me :mrgreen:

Hoewel ik deze keer wel eens kan zeggen dat het echt kapot is :lol:
  • Bruce
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 7787

door Bruce » za maart 27, 2010 10:08 am

tja, dan moet je maar wat dwingender zijn, hem er op wijzen dat hij verantwoordelijk is verzenden en voorstellen om Paypal in te schakelen om je geld terug te krijgen, hoewel het daar misschien wel wat vroeg voor is.

Beetje onder druk zetten..
    BlackFox
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2357

door BlackFox » di maart 30, 2010 3:22 pm

Deano heeft contact gehad met het bedrijf, zij hebben gegevens dat het pakketje in België is geraakt, maar na dat niets meer.

Ze gaan nu zien wat er gebeurt is en of ze het eventueel nog bij mij kunnen krijgen, anders moet Deano een klacht indienen.

Terug hoop :)