-----------------reply Bruno -------------------
-----------------reply Bruno -------------------
Gegroet iedereen
klein vraagje..... Via een link op deze website ben ik terecht gekomen op de Nederlandse site UK PARTS,
http://www.mgfnl.nl. Deze firma biedt u de mogelijkheid om uw "oude" f de looks te geven van een tf doormiddel van de voorbumper, de achterbumper en de koplampen te vervangen. € 795 inclusief
Heeft er iemand ervaring met deze firma of dit productgama? Is het makkelijk om zelf te vervangen? Is dit een schappelijke prijs?.......
Dank
Kurt Wuytens
-----------------reply Bruno -------------------
Moeilijk is het echt niet. Ik schat een paar uurtjes werk. Hou er wel rekening mee dat ook de lichten dienen te worden vervangen, en eigenlijk ook het achterste kofferdeksel om het geheel kompleet te maken, anders is het zo'n beetje "nog vis nog vlees". Daarenboven moet je nog het spuitwerk meerekenen van de voor en achterbumper. Je kan ook eens gaan kijken op Mike's website (
http://www.british-cars.org.uk/kimber/satur/ ) , daar dit eigenlijk de leverancier is van Maarten (ukparst nederland) , wat niet wil zeggen dat Maarten daarom duurder hoeft te zijn. Daarenboven heeft deze laatste regelmatig okkaziestukken.
HTH
-----------------reply Johan -------------------
Een mogelijk lastig deel is de aansluiting van de koplampen, dit is mogelijk anders (stekkers). Verder moet je de complete set kopen, met bevestigingsbeugels, en dan kan het niet echt lastig zijn. Een beetje schroeven, wat bouten en moeren aandraaien en klaar.
Het spuitwerk is mogelijk wat prijzig, we hebben niet allemaal een autospuiter in de familie (He Bruno).
Johan
-----------------reply Sander-------------------
UKC heeft 2e handse spullen wat de prijs nogal drukt. Een bumper spuiten is niet zo moeilijk omdat het geen liggende delen heeft. Een beun kan dit dus ook vrij aardig voor een paar centen in een stofarme omgeving. Voor 1250 tot 1500 euro ben je gesteld.
Houd er wel rekening mee dat je eigelijk nog een andere achterklep nodig hebt en de gaten in de zijkant nooit op die van een TF zullen lijken. Met het interieur erbij wordt het al met al weer een stuk duurder. Verder doe je in aan de orginaliteit van de auto. Ik wilde dit eerst ook maar denk dat ik toch maar voor een trophy onderspoiler ga en en mistlampjes in zet (Bruno heeft dit fantastich weten te combineeren
-----------------reply Bruno -------------------
-----------------reply Bruno -------------------