BUTTON_POST_REPLY 5 berichten Pagina 1 van 1
Vocht koffer
  • philipvanv
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 526
    GeregistreerdCOLON ma feb 16, 2009 7:51 pm

Vocht koffer

door philipvanv » vr feb 05, 2010 9:43 pm

Nog maar eens een topic over vocht, maar ik vond niet direct een antwoord...

Ik heb een vochtprobleem in de koffer. Ondertussen ontdekte ik al dat het probleem zich rechts voordoet. In het midden onderaan zit een rubberen afdekking (deze zit ook aan de linker kant). Daar achter ontstaat echt een plas water (tot boven het rubber) en loopt dan over via een van de open gaten. Iemand een idee hoe ik voorkom dat er daar water in komt of hoe ik het vanzelf kan laten weglopen?
  • Rick
    Clubshop, Gallery en Penningmeester
    Clubshop, Gallery en Penningmeester
    BerichtenCOLON 7030
    GeregistreerdCOLON zo apr 01, 2007 8:23 pm
    WoonplaatsCOLON Sambeek (NL)
    CONTACTCOLON

door Rick » vr feb 05, 2010 9:51 pm

Komt het water niet via de achterlichten binnen?
    Dat komt vaker voor bij Fjes.
    MGF British Racing Green 1997
    MG ZT 260 SE Pearl Black 2004 sold
    MG ZR 160 Starlight Silver 2004 sold
    Seat Leon ST FR Dynamic Montsandrood 2014
  • philipvanv
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 526

door philipvanv » vr feb 05, 2010 10:00 pm

dat was ook mijn eerste gedacht, maar het is echt achter het rubberen afsluitkapje
  • Bruce
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 7787
    GeregistreerdCOLON vr jul 29, 2005 11:39 am
    WoonplaatsCOLON Zevenhuizen (NL)

door Bruce » za feb 06, 2010 8:19 am

je kunt met een stukje tape een dammetje maken zodat het water weg loopt, ErikB heeft dat ook gedaan, ik weet niet of hij daar ergens Foto's van heeft.
    Witte pinkers,stoelverwarming,K&N 57i,52 mm TTB,glazen windscherm,,LLW kitje,mk2 middensteun,de-cat pijp,Phoenix exhaust,TF-LE-80th An. velgen,TF radiator,Trophy splitter,lowering pins,HID koplampen,Momo pook,zwarte raamomlijsting,Alu. teller ringen,zwarte trophy inserts,trophy uitlaat spruitstuk,mk2 downpipe,AP's,304 schijven, Piper Cams,Trophy spoiler,Viper stripes,Magnacor leads, KH-splitter,DVA head, Emerald ECU and mapping
  • philipvanv
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 526

door philipvanv » za feb 06, 2010 6:38 pm

Kheb na een beetje zoeken het probleem gevonden. Blijkbaar was er ooit iemand van mening dat het gaatje dat daar zit om het vocht weg te krijgen, zinloos is en heeft hij dat dichtgekit. :s Vlug een nieuw gaatje geboord en een tijdelijk afloopje gemaakt en volgende week verf ik het blootgekomen staal met wat Hammerite en maak ik een permanent afloopje...
BUTTON_POST_REPLY 5 berichten Pagina 1 van 1