Verticaal beweegt 'ie perfect strak.
De kabel onder de auto (aan de versnellingsbak) is al vervangen geweest en ziet er nog steeds als nieuw uit.
Als ik zo eens wat google blijkt dat het dan aan mechanisme onder de pook te liggen, maar ik geraak er niet echt veel wijzer uit hoe ik dat moet oplossen en vooral, hoe ik er aan geraak
Voor de wijsneuzen: ik weet wel wat ik er aan kan doen, maar een MS slick shift kit ga ik dus voorlopig nog niet steken


