




Bruce schreefColonHeet de vloeistof niet eigenlijk hydragas? en word het daarom niet een gasbol\veerbol genoemd?
dat dacht ik tenminste..

Sander schreefColonHet zwaartepunt van het blok zit rechts. Derhalve zal je F rechts achter altijd lager hangen.
?? Dat veschil wordt wel gecompenseerd. Als voorbeeld. De aandrijf lijn van een california van VW (camper bus) ligt een cm meer naar rechts tov een T5 om het extra gewicht van watertanks te compenseren.

ErikB schreefColonBeter bekend als 'the four nipple job" van Techspeed.


LEBLAR schreefColonHet systeem werkt omgekeerd tov een stabilisator stang. Het idee erachter is het comfort van een auto met langere wielbasis te verkrijgen.
Echter zal de auto bij sterk remmen ook meer duiken.
Zoals ik het lees is de "four nipple job" gericht op het gas en niet op de vloeistof. Je gaat de voorvuldruk veranderen. Doordat het gewicht op de veerpoot niet anders wordt komt alleen die poot omhoog. In theorie zou je zo een stukje fine-tuning kunnen verrichten. Alleen ben ik bang dat wanneer je niet precies weet waar je mee bezig bent je meer ellende dan verbetering krijgt.
Gebruikers op dit forum: 11 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.