

ttdesign6 schreefColonVraag me niet hoe, maar onder het rijden is er een kiezelsteentje tussen de rubber en het raam aan de bestuurderskant gekomen. Toen ik het raam omlaag deed resulteerde dit in een kras van boven naar beneden.
Is er een manier om dit enigzins weg te werken of moet ik dan toch naar een specialist?


lucas schreefColonGlazenmaker maakte mij er ook op attent om op de voorruit NOOIT sprays of andere glazenreinigers te gebruiken ... voorruit wordt er "vettig" van en de kans op kleven van zandkorrels vergroot...

Bruno schreefColonlucas schreefColonMet sterretjes reparenen echter wel, dat doen we op regelmatige basis.

Ronald MG TF schreefColonBruno schreefColonlucas schreefColonMet sterretjes reparenen echter wel, dat doen we op regelmatige basis.
Ik wil iets zeggen over sterretjes en rondekes, maar 'k ga zwijgen....(inside joke...![]()
)

Carl schreefColonOp jullie leeftijd is dat dé manier om in de krant te komen.....



Gebruikers op dit forum: 13 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.