Murphy schreefColonNu ben ik beroepsmatig werkzaam in de procesindustrie en als ik ergens allergisch voor ben zijn het verkeerde of onterechte alarmen.
Kort gezegd als het begint te piepen bij iedere bocht heb ik liever een HGF om de zoveel tijd.

Murphy schreefColon
Wees gerust, ik heb de set nu zo'n vier jaar in de TF en nog niet één keer een onterecht alarm gehad. En de set werkt wel en dat is ook eenvoudig te controleren.

Gab schreefColonBen vorig jaar 1800euri lichter geworden van mijn HGF... Dus interessant zo'n LLS. Wat kost zoiets incl montage?

Brooklands schreefColon Voor de prijs van van LLS zou je even op de website van Brown & Gammons moeten kijken. Ik heb de set daar destijds ook besteld. De dealer heeft hem tijdens een onderhoudsbeurt ingebouwd (was geen enkel probleem) en heeft daarvoor één uur werk in rekening gebracht.
Over deze aankoop zou ik geen minuut twijfelen.

Gab schreefColon
Ben vorig jaar 1800euri lichter geworden van mijn HGF... Dus interessant zo'n LLS. Wat kost zoiets incl montage?

Bruce schreefColon 1800 euro?? dat moet meer zijn geweest dan alleen een nieuwe koppakking en het eventueel vlakken van de kop, dan moet je schade hebben gehad ofzo, ik heb voor mijn HGF een derde van die prijs

Murphy schreefColonIk kwam op dit verhaal door een link op MGFCAR.de te weten
http://www.apttony.co.uk/Servicing/CoolantAlarm.html
vandaar mijn vragen.
Inbouw lijkt me heel simpel, ik overweeg zelfs alarm aan te sluiten op waarschuwingslampje voor oververhitting van de "engine bay".

Ultimate schreefColonMurphy schreefColonIk kwam op dit verhaal door een link op MGFCAR.de te weten
http://www.apttony.co.uk/Servicing/CoolantAlarm.html
vandaar mijn vragen.
Inbouw lijkt me heel simpel, ik overweeg zelfs alarm aan te sluiten op waarschuwingslampje voor oververhitting van de "engine bay".
Klinkt netjes!
Paar fotos maken en een howto van maken, kan ik het ook doen van de zomer![]()

Gebruikers op dit forum: 11 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.