



Carl schreefColon
been there, done that,




bakel schreefColonIk merk wel dat hij veel lichter stuurt als de EPAS nog aanstaat. En als de bekrachtiging uit is, is het inderdaad veel zwaarder sturen (op hoge snelheid valt het wel mee). Maar ik zou zo niet dagelijks kunnen rijden een F zonder bekrachtiging

bakel schreefColonIk heb 4x 215 banden eronder liggen
Gebruikers op dit forum: 10 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.