En hoeveel K?
Ik heb het niet zo op die 8000k lichten die zo 'tuning' blauw zijn.
Maar die witte (4300k of 5000k) zijn super, heb ik zelf ook gehad in mijn vorige auto en die mis ik nu wel ontzettend.
En graag ook een fototje als dat mogelijk is


Nem58 schreefColonDenk dat weinig nog Xenon zullen hebben. Je komt er tegenwoordig niet meer mee door de keuring.



Bruce schreefColonIk heb al een jaar of 3 Xenon in mijn F en ben daar twee maal probleemloos mee door de APK gekomen. En ik heb nog nooit knipperende tegenliggers gehad die last hebben van het licht.
Ik da Alfa heb ik ook achteraf Xenon ingebouwd, en die kwam wegens een slecht lichtbeeld inderdaad niet door de keuring, dus daar moest ik inderdaad even een ander lampje in zetten en daarna weer terug zetten. Al met al een uurtje werk per jaar.
remcovankuilenburg schreefColonWel grappig dat jij ook HAD zegt trouwens.



Bruce schreefColon6000 of 6500 en van die twee, een mooi wit licht...





Gebruikers op dit forum: 11 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.