door Erwin-VVC » zo jan 24, 2010 4:30 pm
Ok,
Heel erg jammer dat hij niet wordt gereden. Had in mijn ogen makkelijk erbij gekund.
Wie van jullie gaat de Europa rit rijden ?
Wij zitten er over te twijfelen.
Ik vind het bedrag € 460 per persoon erg hoog voor 4 dagen en nachten.
Maar wij twijfelen omdat ik het wel eens mee wil maken.