




masterpiece schreefColonDank je wel Bruce, Dat wist ik niet. Ik denk dat ik ze toch koop voor mijn F dan. Ik weet alleen niet hoe ik ze er onder moet krijgen en ligt mijn F niet te laag op de weg dan,want ik heb er de trophy spoiler onder zitten voor. en die heeft een hekel aan drempels! Trouwens, De link was de verkeerde deze is wel goed: http://link.marktplaats.nl/313570208




Bruce schreefColon31 bar, dat had ik niet gedacht, en dat loopt door zo'n lullig kunststof slangetje.. dat verbaast me wel..

Kasper schreefColonBruce schreefColon31 bar, dat had ik niet gedacht, en dat loopt door zo'n lullig kunststof slangetje.. dat verbaast me wel..
Da's heel normaal hoor, het is maar een dun slangetje, dat doet het 'm.
Gebruikers op dit forum: 13 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.