door ErikB » di jan 19, 2010 12:31 am
Maxime, als de auto stil viel, start hij dan terug ? Of pas na een tijdje, of heeft hij niet meer gewerkt sinds juli ?
Aangezien er al heel wat vervangen is, denk ik voorlopig aan
- startonderbreking
- krukaspositiesensor (of is het deze sensor die reeds vervangen is ?)
- een relais (in de buurt van de ECU/MEMS)
Hoe zien de bougies eruit (zwart, nat/droog, licht bruin, ...) en vonken ze ?