Lederen stoelen spuiten
  • Bruce
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 7787
    GeregistreerdCOLON vr jul 29, 2005 11:39 am
    WoonplaatsCOLON Zevenhuizen (NL)

Lederen stoelen spuiten

door Bruce » ma jan 18, 2010 12:29 pm

Ik zat gisteren even Wheeler Dealer te kijken op discovery en daar hadden ze het over het goedkoop laten overspuiten van je lederen stoelen in de auto. Iemand daar ooit wel eens van gehoord? Of misschien zelfs ervaring?
    Witte pinkers,stoelverwarming,K&N 57i,52 mm TTB,glazen windscherm,,LLW kitje,mk2 middensteun,de-cat pijp,Phoenix exhaust,TF-LE-80th An. velgen,TF radiator,Trophy splitter,lowering pins,HID koplampen,Momo pook,zwarte raamomlijsting,Alu. teller ringen,zwarte trophy inserts,trophy uitlaat spruitstuk,mk2 downpipe,AP's,304 schijven, Piper Cams,Trophy spoiler,Viper stripes,Magnacor leads, KH-splitter,DVA head, Emerald ECU and mapping
    Janmgf
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 431
    GeregistreerdCOLON wo okt 15, 2008 5:28 pm
    WoonplaatsCOLON Tilburg NL

door Janmgf » ma jan 18, 2010 1:24 pm

Kijk eens op http://nl.hg.eu/wizard-shop/index/id/4/Meubels en kies de toepassing "leren meubels"

Suc6 ermee :!:
    MGF 1.8i Mk II, BRG, Cream/Walnut leer, Bright Grille Kit, Bootrack, LLW kit, bj.2000
    Mijn andere auto's zijn een Oldsmobile 88 Dynamic Holiday Coupe uit 1958 en een Peugeot 3008 Allure Aut.
  • Bruce
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 7787

door Bruce » ma jan 18, 2010 1:39 pm

Kijk dat ziet er al interessant uit, heb je daar zelf ervaring mee?
    Witte pinkers,stoelverwarming,K&N 57i,52 mm TTB,glazen windscherm,,LLW kitje,mk2 middensteun,de-cat pijp,Phoenix exhaust,TF-LE-80th An. velgen,TF radiator,Trophy splitter,lowering pins,HID koplampen,Momo pook,zwarte raamomlijsting,Alu. teller ringen,zwarte trophy inserts,trophy uitlaat spruitstuk,mk2 downpipe,AP's,304 schijven, Piper Cams,Trophy spoiler,Viper stripes,Magnacor leads, KH-splitter,DVA head, Emerald ECU and mapping
    ErikB
    IT en Gallery / Forum administrator
    BerichtenCOLON 10759
    GeregistreerdCOLON do maart 25, 2004 2:10 am
    WoonplaatsCOLON Waasmunster, B
    CONTACTCOLON

door ErikB » ma jan 18, 2010 1:51 pm

'k Heb wel ervaring met enkele producten van HG: goed spul, geen idee wat de ze kosten, maar ze doen wat ze beloven en dat is al heel wat.
  • Bruce
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 7787

door Bruce » ma jan 18, 2010 2:26 pm

Ik ben alleen een beetje benieuwd hoe de naden er dan uit zien en of de verf daar niet gaat barsten?

Gevaar is natuurlijk, dat als het niet mooi word je op zoek moet naar een nieuwe set.
    RemcovanKuilenburg
    Clubshop, PR en Forum administrator
    Clubshop, PR en Forum administrator
    BerichtenCOLON 5552
    GeregistreerdCOLON wo jul 02, 2008 12:13 am
    WoonplaatsCOLON Amersfoort

door RemcovanKuilenburg » ma jan 18, 2010 2:37 pm

Mijn dank is groot want ik was ook op zoek om mijn groene leren stukken een andere kleur te geven. Ben ook zeer benieuwd wat het gaat doen op de stoelen. Maar wie durft.......
    MG F 1.8 MPI 1996 en winnaar Dyno 2008, 2010 en 2011
    Volvo V60 Volvo Ocean Race 2012
    Audi A3 1.6 TDI Amb. Pro line Buss. S-tronic 2011

Lid van MG Car Club UK.
  • Bruce
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 7787

door Bruce » ma jan 18, 2010 2:50 pm

Eens kijken of we op E-bay een oud setje leer op de kop kunnen tikken...
    ErikB
    BerichtenCOLON 10759
    GeregistreerdCOLON do maart 25, 2004 2:10 am
    WoonplaatsCOLON Waasmunster, B
    CONTACTCOLON

door ErikB » ma jan 18, 2010 2:55 pm

Hoeveel vraagt T&T (of andere) tegenwoordig voor een setje opnieuw te bekleden ?
    Carl
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 3916
    GeregistreerdCOLON vr aug 31, 2007 11:06 am
    WoonplaatsCOLON Deurne (Antwerpen)-België
    CONTACTCOLON

door Carl » ma jan 18, 2010 3:25 pm

MijnLHD Fje was ooit door een é&2%**%£!! behandeld met die producten.
    Zowat het hele interieur was meegespoten en het heeft me redelijk wat moeite gekost om alles te vervangen. De zetels is zowat het enige dat ik tot nu toe niet vervangen heb, maar dat gaat niet lang meer duren.
    De groene naden komen stilaan terug tevoorschijn, maar heel oneffen en dus zeker niet aan te raden.
    Misschien dat het op een verantwoorde manier toegepast wél schitterend resultaat kan hebben..
    MGF 1999 1.8iVVC LHD pearlescent British Racing Green 75th anniversary multi-spoke wheels, 75th edition, no LE ! mods: white front indicators, cat bypass , 150 BHP, TF steering Rack, Green/black leather interior.
    MGF 1996 1.8iVVC RHD Metallic British Racing Green . VVC velgen, NO mods.
    todo: genoeg voor de volgende jaren .

Save nature ! Drive a GREEN car!
  • Bruce
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 7787

door Bruce » ma jan 18, 2010 4:50 pm

ErikB schreefColonHoeveel vraagt T&T (of andere) tegenwoordig voor een setje opnieuw te bekleden ?

Is dat waar Bruno zijn F heeft laten doen?
    Janmgf
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 431
    GeregistreerdCOLON wo okt 15, 2008 5:28 pm
    WoonplaatsCOLON Tilburg NL

door Janmgf » ma jan 18, 2010 5:04 pm

Janmgf schreefColonKijk eens op http://nl.hg.eu/wizard-shop/index/id/4/Meubels en kies de toepassing "leren meubels"

Suc6 ermee :!:

Nee, ik heb er zelf geen ervaring mee.
    Alleen van "horen zeggen" dat het resultaat best goed is.
    MGF 1.8i Mk II, BRG, Cream/Walnut leer, Bright Grille Kit, Bootrack, LLW kit, bj.2000
    Mijn andere auto's zijn een Oldsmobile 88 Dynamic Holiday Coupe uit 1958 en een Peugeot 3008 Allure Aut.
    Tukker
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 3057
    GeregistreerdCOLON wo okt 17, 2007 10:29 pm
    WoonplaatsCOLON Nijverdal NL
    CONTACTCOLON

door Tukker » ma jan 18, 2010 6:17 pm

remcovankuilenburg schreefColonMijn dank is groot want ik was ook op zoek om mijn groene leren stukken een andere kleur te geven. Ben ook zeer benieuwd wat het gaat doen op de stoelen. Maar wie durft.......

Heb nog nooit een koe met van die groene vlakken gezien dus het is nu ook geverfd. :lol:
    goodgoan Tom

[b]Toyota Prius dark gray, Audi TT 2.0 roadster dark gray (mk2)
  • Kasper
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5017
    GeregistreerdCOLON ma sep 06, 2004 9:43 pm
    WoonplaatsCOLON Veghel (N.Br. NL)

door Kasper » ma jan 18, 2010 8:01 pm

Tukker schreefColon
    remcovankuilenburg schreefColonMijn dank is groot want ik was ook op zoek om mijn groene leren stukken een andere kleur te geven. Ben ook zeer benieuwd wat het gaat doen op de stoelen. Maar wie durft.......

Heb nog nooit een koe met van die groene vlakken gezien dus het is nu ook geverfd. :lol:

Is lila ook goed? :wink:
    MGFvvc '96 Charcoal met een heleboel mods - MGCGT '68 Tartan met wat mods -
    MGTF '05 BRG HFF inmiddels niet meer volledig origineel
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

door Bruno » ma jan 18, 2010 9:17 pm

Het is nu ook geverfd inderdaad, maar het is industrieel gedaan na het looiproces. Die kwaliteit krijg je nooit met een spuitbus. Tenslotte is een spuitbus een 1K lak, dus echt sterk kan het nooit zijn IMO.
    Als je iets doet, doe je het beter in één keer goed dus opnieuw laten bekleden.
    T&T spuit ook al eens leder bij, maar enkel als het niet te veel mag kosten. Ze zijn er in ieder geval al wel veel beter voor uitgerust dan de doe het zelver.
    T&T deed inderdaad ook mijn interieur voor een deel (T-bar). De stoelen zijn nog van indertijd ik goede maatjes was met ICT echter.Ik ken de gasten van T&T zeer goed zoals jullie weten (mijn vrouw heeft er nog gewerkt als vertegenwoordigster) en ze hebben al heel wat interieuren voor me afgeleverd.
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

- YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
  • zeuneke
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 29
    GeregistreerdCOLON ma nov 16, 2009 10:52 pm
    WoonplaatsCOLON Tielen

door zeuneke » za maart 13, 2010 10:11 pm

Heren,
    ik zit zo'n beetje in die zaken (mijn vrouw rijd met de TF en doet alles met gordijnen en meubels ) bij ons in het dorp zit een man die een firma heeft en zelf een procede heeft om leer alle kleuren te geven , heeft dit voor ons al dikwijls gedaan en ook voor wagens in de Peugeot consessie waar ik werkte, is gewoon perfect

http://www.pwproducts.be/ontstaantekst.html

laat maar weten wat jullie denken !!

frank
    MG B roadster 1969
    Matra Murena 2.2 1981
    Porsche 944 1986
    MG TF 2003
    Peugeot 306 cabrio Roland Garros
    Peugeot 106 (werkbakje)
    Peugeot 807 (werkbak)