BUTTON_POST_REPLY 2 berichten Pagina 1 van 1
Lekkage
    D.B.C.
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1123
    GeregistreerdCOLON do dec 03, 2009 12:56 am
    WoonplaatsCOLON Bussum
    CONTACTCOLON

Lekkage

door D.B.C. » ma jan 18, 2010 1:26 am

hallo,
    ik heb een lekkage bij de bestuurders kant en het drupt (op de stoel) waar het softtoprubber het raamlijsting raakt, het komt denk ik via het raam naar binnen dat ie niet goed afsluit ofzo.
    het is alleen als ik de deur open heb gehad terwijl het regent of nat is anders lekt het niet, dus als het regent en de deur was al dicht is er niets aan de hand, als of er een spoor van water door het openen van de deur de rest doet laten volgen als ie al diecht is.

maakt het eigenlijk uit als het via het raam naar beneden loopt? (binnenkant van de deur)

ik hoop dat iemand mij kan helpen ik zal van de week foto's maken van de afsluiting en waar het drupt om een helder beeld te geven van wat ik bedoel.

Mvg, D.Blokker
    Mods: Trophy Inserts, Bonnet Air Vents, Side Air Scoops, Spoiler, 17'' AZEV.
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

door Bruno » ma jan 18, 2010 1:45 am

Ramen stellen, probeer even de zoekopdracht, want dat is hier al menig malen voorbij gekomen. Vind je het niet direkt, horen we het wel van je.
    Er bestaat een PDF handleiding, die al heel veel mensen hier hebben.

Water dat de deur binnenloopt is geen probleem en of het nu langs buiten of langs binnen binnenloopt, dat is het zelfde. Er zijn gaten onderaan in de deur waar het terug weg kan en de deurpanelen zelf worden beschermd door een folie die over heel de deur plakt achter dit paneel.
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

- YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
BUTTON_POST_REPLY 2 berichten Pagina 1 van 1