Waar: in Hilversum is de start op het media park.
Wanneer: 9 Mei!
Wat voor een tijd: Rond een uur of half 11 is de start.
Wat te doen: Een rit door het Gooi en Vechtstreek. Lunch in Stijl in Laren
Waar is het eindpunt: Op landgoed Zonnestraal
Wie gaan het organiseren: Rick en Remco
Wie gaan er mee op 9 Mei:
1. Rick
2. Stefke
3. Bruno & Inge
4. Kevin
5. Erwin & Aline
6. Ghostrider
7. Ivan en Liesbet
8. Bruce
9. Paul van R
10. SmodMog (& Ronald MG TF OV)
11. Kasper
12. Superboer
13. Jero
14. DirkjeS1
15. Arjan
16. Daphne & Hajo, thuis wedstijd kunnen niet achter blijven!!
17. JohanQ
18. Geert-Jan
19. Natascha en Pascal met F van Remco.
20. Sjel en Rob
21. Hans en Rosa
22. Wim& Nathalie Kion
23. Rob en Elena
24. Thomas en Desiree
26. Benny & Heidi
27. Tom & Paulien (tukker)
28. Maxime en Edwina.
29. Crazywolf + kameraad
Na de rit word er een BBQ georganiseerd op het schitterende landgoed zonnestraal...
Eters:
1. Bruce
2. Remco, Natascha & Pascal zeker en
3. Rick
4. Erwin & Aline
5. Daphne & Hajo
6. Geert-Jan en Wendy
7. Sjel en Rob
8. Paul van R
9. Bruno & Inge (ov)
10.Rob en Elena
11.Leonie met tante=>ov
12.Crazywolf + kameraad






