


DannyVVC schreefColon
1:Co2 te hoog, stationair niet goed, lambda te laag - nieuw gasklephuis de oplossing? ( ivm met sensoren?? )
2:Lichten geven wazig beeld ( nieuwe lampjes, of hele koplamp units? )
3:knippelicht zit los ( nieuw knipperlicht )
4:handrem werking onvoldoende ( idem als bovenstaande )




DannyVVC schreefColonCo2 te hoog...

DannyVVC schreefColonGister mijn auto terug gekregen van apk....
had wel een paar puntjes gezien, maar dacht dat dat het wel een beetje was..... viel dus zwaar tegen :S
Co2 te hoog, stationair niet goed, lambda te laag - nieuw gasklephuis de oplossing? ( ivm met sensoren?? )

Kevin schreefColonDannyVVC schreefColonCo2 te hoog...
reinigingsmiddel bij de benzine doen en katalysator schoonbranden (goed hoog in toeren rijden voor 10 min lang ofzo)


schrokke schreefColonDannyVVC schreefColonGister mijn auto terug gekregen van apk....
had wel een paar puntjes gezien, maar dacht dat dat het wel een beetje was..... viel dus zwaar tegen :S
Co2 te hoog, stationair niet goed, lambda te laag - nieuw gasklephuis de oplossing? ( ivm met sensoren?? )
Haha, vorige keer liet ik mij vangen, vooral omdat daar ook TUV keuring bijstond.
Normaal is CO2 geen afkeur, integendeel een lage CO2 wijst op motorproblemen. Het zal dus wel CO zijn zeker?
Maar zoals voorheen reeds gezegd, injectiecleaner toevoegen.
Gasklep eens reinigen en lambdasonde en kat.werking eens controleren zouden u al een hele stap verder moeten brengen.

Nem58 schreefColonschrokke schreefColonDannyVVC schreefColonGister mijn auto terug gekregen van apk....
had wel een paar puntjes gezien, maar dacht dat dat het wel een beetje was..... viel dus zwaar tegen :S
Co2 te hoog, stationair niet goed, lambda te laag - nieuw gasklephuis de oplossing? ( ivm met sensoren?? )
Haha, vorige keer liet ik mij vangen, vooral omdat daar ook TUV keuring bijstond.
Normaal is CO2 geen afkeur, integendeel een lage CO2 wijst op motorproblemen. Het zal dus wel CO zijn zeker?
Maar zoals voorheen reeds gezegd, injectiecleaner toevoegen.
Gasklep eens reinigen en lambdasonde en kat.werking eens controleren zouden u al een hele stap verder moeten brengen.
Dat ging over mijn auto en het probleem is inderdaad ook opgelost met injectiecleaner. Mijn andere hobby draait voor een groot deel om co2.. vandaar de mix up.
Gebruikers op dit forum: 11 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.