


colchester schreefColonVandaag voor de eerste keer echt vol getankt en....het benzinemetertje gaat maar tot het tweede streepje.....kan het zijn dat ie stuk is of moet ik het onheil elders zoeken....





philipvanv schreefColonDat is inderdaad een klein lampje (in een geel houdertje) dat je met een schroevendraaier eruit kan halen. Ik heb echter nog nergens zo'n lampje gevonden (bij mij zijn er ook 2 kapot)...


Gebruikers op dit forum: 19 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.