Ik zie hier vaak het woord K&N filter voorbij komen....aangezien ik een leek ben op het gebied van motorisch vernuft
Groet




etienne schreefColonik heb ze beide meteen gemonteerd omdat mijn orginele gasklep weleens
bleef plakken

Gebruikers op dit forum: 13 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.