BUTTON_POST_REPLY 5 berichten Pagina 1 van 1
M-99.co.uk
  • colchester
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 104
    GeregistreerdCOLON zo okt 18, 2009 11:24 am
    WoonplaatsCOLON ZAVENTEM

M-99.co.uk

door colchester » zo dec 27, 2009 11:20 pm

Al iemand van deze site gehoord ? www.M-99.co.uk
    Ze hebben daar dingen zoals Tropthy spoiler opzetstukken aan te gekke prijzen :D , ook NOS-kits :twisted: !!!!! enzovoort.....
    ErikB
    IT en Gallery / Forum administrator
    IT en Gallery / Forum administrator
    BerichtenCOLON 10759
    GeregistreerdCOLON do maart 25, 2004 2:10 am
    WoonplaatsCOLON Waasmunster, B
    CONTACTCOLON

door ErikB » ma dec 28, 2009 8:27 am

Zelf geen ervaring mee, maar op mg-rover.org (zoek even op het forum) zijn er een aantal mensen die nare ervaringen hebben gehad. De situatie leip uit de hand en de eigenaar van de zaak is eveneens lid geworden van mg-rover.org om antwoord te kunnen bieden. IIRC hebben mg-rover.org leden nu nog een extra korting.
  • colchester
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 104
    GeregistreerdCOLON zo okt 18, 2009 11:24 am
    WoonplaatsCOLON ZAVENTEM

door colchester » ma dec 28, 2009 11:22 pm

ErikB schreefColonZelf geen ervaring mee, maar op mg-rover.org (zoek even op het forum) zijn er een aantal mensen die nare ervaringen hebben gehad. De situatie leip uit de hand en de eigenaar van de zaak is eveneens lid geworden van mg-rover.org om antwoord te kunnen bieden. IIRC hebben mg-rover.org leden nu nog een extra korting.

Is idd heel wat om te doen bij mg-rover.org (verschillende site's, verzendingskosten,communicatie....) spijtig :cry: , maar als t'écht zo goedkoop is (of lijkt) dan toch maar voorzichtig zijn zo te zien....
  • Edgecrusher
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 310
    GeregistreerdCOLON ma okt 01, 2007 7:36 pm
    WoonplaatsCOLON Hengelo NL

door Edgecrusher » ma dec 28, 2009 11:28 pm

Ik heb altijd mijn twijfels bij sites waarop ook zoveel 'troep' wordt aangeboden. Leuk zo'n NOS kit, maar als ik lees dat je zo'n belachelijk weerstandje met een draaiknop erbij krijgt, krijg ik gelijk vraagtekens over de kwaliteit van de kit.
    Nothing sounds like a cobra in a tunnel.

MGF MPI, Blueflame exhaust + decat, Green Storm, Superchips Icon Race, alum. radiator, Trophy splitter, xenon 6000k.
    RoadRunner
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 122
    GeregistreerdCOLON wo mei 30, 2007 7:38 pm
    WoonplaatsCOLON Enkhuizen

door RoadRunner » di dec 29, 2009 6:15 pm

Ik ben ook nog aan het dubben tussen m-99.co.uk of http://stores.shop.ebay.co.uk/x-f-o-r-t-y-n-i-n-e-x_Car-Parts_W0QQ_fsubZ1038207015QQ_sidZ890953475?_nkw=rover&submit=Search, ze hebben dezelfde artikelen.

Via E-Bay lijkt mij iets veiliger maar ook duurder, ik ben er nog niet uit. ??
    Ton & Gea