paul van R schreefColonWaar wordt de T4 gerepareerd daar moet toch ook meer informatie te vinden zijn?

paul van R schreefColon- Wordt het motormanagement-systeem behalve bij MG/rover ook in ander merken auto’s toegepast of wordt de hardware bijvoorbeeld door Bosch geleverd met andere sofware?
paul van R schreefColon- Bestaat hiervan van het motormanagement-systeem een soort memorymap of dergelijke zoals de rootsector van de harde schijf van de computer waarin de complete informatie staat over een groot deel van de computerinstellingen ? Ik ben geïnteresseerd waar bijvoorbeeld de code van de startonderbreking staat enz.
paul van R schreefColon- Bestaat er ook een instructieset, hieronder versta ik de instructies die verzonder of ontvangen wordt (hex of bin) tussen T4 en motormanagement-systeem? Is deze informatie ergens te koop? Ik bedoel dus niet de bediening van de toetsen
paul van R schreefColon- Waar wordt de T4 gerepareerd daar moet toch ook meer informatie te vinden zijn?
paul van R schreefColonEr is informatie op internet te vinden maar veel te algemeen

Gebruikers op dit forum: 11 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.