BUTTON_POST_REPLY 4 berichten Pagina 1 van 1
LED Lampjes
  • Avatar gebruiker
    masterpiece
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 497
    GeregistreerdCOLON do maart 24, 2005 12:01 pm
    WoonplaatsCOLON Warschau (pl)

    LED Lampjes

    door masterpiece » do dec 17, 2009 4:41 pm

    Heeft er iemand ervaring met deze LED lampjes die ik op ebay gevonden heb? http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... K:MEWAX:IT http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... K:MEWAX:IT http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... K:MEWAX:IT Het lijkt mij wel cool uitzien in Lexus achterlichten! Nu heb ik ze gevonden voor de knipperlichten,remlicht,mistlicht en achteruitrijlicht Zou je deze ook voor het normale achterlicht kunnen krijgen?
  • Avatar gebruiker
    Remieme
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 5296
    GeregistreerdCOLON vr feb 10, 2006 8:33 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen op Zoom (NL)

    door Remieme » do dec 17, 2009 5:30 pm

    Heb deze led-lampjes als 5V en 21V geprobeerd en er weer net zo rap uitgehaald.

    de conventionele verlichting was vele malen beter zichtbaar. De LED's zijn zichtbaar als een heldere vlek achter het glas, terwijl de conventionele lampjes het gehele vlak door reflectie verlichten.

    Nog even in de inmiddels vervangen Volvo V40 geplaatst, maar ook daar eerder een slechter resultaat + storing weergave op de boardcomputer.

    mijn opinie: veel geld voor weinig :?
  • Avatar gebruiker
    RemcovanKuilenburg
    Clubshop, PR en Forum administrator
    Clubshop, PR en Forum administrator
    BerichtenCOLON 5552
    GeregistreerdCOLON wo jul 02, 2008 12:13 am
    WoonplaatsCOLON Amersfoort

    door RemcovanKuilenburg » do dec 17, 2009 6:07 pm

    Mijn ervaring was het zelfde met die goedkope led lampjes. Plus dat je met de keuring er ook nog last mee kan krijgen door de aangescherpte regels met verlichting.
    MG F 1.8 MPI 1996 en winnaar Dyno 2008, 2010 en 2011
    Volvo V60 Volvo Ocean Race 2012
    Audi A3 1.6 TDI Amb. Pro line Buss. S-tronic 2011

    Lid van MG Car Club UK.
  • Avatar gebruiker
    ErikB
    IT en Gallery / Forum administrator
    IT en Gallery / Forum administrator
    BerichtenCOLON 10759
    GeregistreerdCOLON do maart 25, 2004 2:10 am
    WoonplaatsCOLON Waasmunster, B
    CONTACTCOLON

    door ErikB » vr dec 18, 2009 11:40 am

    Stadslichtjes vooraan en nummerplaat verlichting heb ik eens in LED uitvoering gehad.... LED's gaan immers veel langer mee dan de traditionele gloeilampjes.
    Na 2 weken 1 LED-lampje moeten vervangen, een week later nummer 2, enz.... Ze waren niet helemaal stuk, maar begonnen vrolijk te knipperen.

    Ik blijf er nog even af.

    En inderdaad boordcomputer meet een kleiner gebruikte stroom en denkt dat er een lamp stuk is (niet van toepassing op MGF/TF) en de knipper frekwentie kan anders zijn.
BUTTON_POST_REPLY 4 berichten Pagina 1 van 1

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 18 en 0 gasten