Ik ben redelijk nieuw hier, en ik heb me aangemeld omdat wij mischien van plan zijn om een 2001-er MGF Heritige te kopen.
Wij hebben al eens een auto gezien bij een dealer, deze zag er tip top uit had 60.000km, en koste 21.000 euro, incl. Hardtop. Maar geen windstop en nog wat kleine dingen. Ook waren de velgen beschadigt
Nu hebben wij een tweede auto gezien, bij een particulier met 20.000km, óók incl. Hardtop, met windstop en alles erop en d'raan alleen dan voor 16.000 euro.
De vraag aan jullie is nu ook, is het verstandig om een (mooiere) auto te kopen bij een particulier, zonder garantie etc. Of moet je 5.000 euro meer betalen voor garantie en een minder mooie auto?
m.v.g.
Jarno [MGF]





