ik was eerst van plan een nieuwe pvc achterruit te kopen voor mijn f, maar toen bedacht ik dat de keren die ik tot nu toe met de softtop gereden heb vrij luidruchtig zijn. ik ben al langer aan het twijfelen om eens te gaan kijken voor een sonneland softtop met glazen achterruit.
iemand van jullie die dit dak op de auto heeft zitten en is het de investering waard?





