door bakel » zo dec 06, 2009 5:25 pm
Zoals de titel al luidt mijn 2e, 4e, en achteruit versnellingen werken niet meer.
Ik reed toestraks naar huis en wou opschakelen maar kwam niet meer in ze 2 en 4.
Het lijkt alsof hem iets blokkeert want hij schiet er niet in zeg maar... Voor de rest werken de overige versnellingen wel goed, en de koppeling ook.
Heeft iemand misschien een oplossing?
Alvast bedankt
MGF VVC Nightfire
Mods: Witte knipperlichten, Black TF160 wheels with Toyo Tires, Lowering pins, Trophy spoiler, Black Inserts, AP's!