Brooklands schreefColonKasper schreefColonSDPRDWBKC8D001001 is het VIN nr van de laatste LE85.
Het is dat wel .....9D..... als het gaat over de LE85

wjjkoevoets schreefColonErg jammer dit. Heb er altijd al een beetje een naar gevoel bij gehad dat een, voor mij iig, onbekende Chinese auto fabrikant MG Rover gekocht heeft. Niet voor het een of ander, maar er is de laatste jaren vrij veel ophef geweest over auto's die uit China kwamen waarvan de veiligheid en kwaliteit op z'n minst "questionable" was. Ik hoop dat het in de toekomst beter zal gaan!

Nem58 schreefColonwjjkoevoets schreefColonErg jammer dit. Heb er altijd al een beetje een naar gevoel bij gehad dat een, voor mij iig, onbekende Chinese auto fabrikant MG Rover gekocht heeft. Niet voor het een of ander, maar er is de laatste jaren vrij veel ophef geweest over auto's die uit China kwamen waarvan de veiligheid en kwaliteit op z'n minst "questionable" was. Ik hoop dat het in de toekomst beter zal gaan!
Als ik kijk hoeveel gerenommeerde merken (BMW, Mercedes, Peugeot) auto's terugroepen ben ik niet verbaasd dat het ook bij een MG/ROVER/ Nanjingding kan gebeuren.

Kasper schreefColonHet verbaast me wel dat de laatste nummers (1001) overeenkomen.

wjjkoevoets schreefColonErg jammer dit. Heb er altijd al een beetje een naar gevoel bij gehad dat een, voor mij iig, onbekende Chinese auto fabrikant MG Rover gekocht heeft. Niet voor het een of ander, maar er is de laatste jaren vrij veel ophef geweest over auto's die uit China kwamen waarvan de veiligheid en kwaliteit op z'n minst "questionable" was. Ik hoop dat het in de toekomst beter zal gaan!

Kasper schreefColonwjjkoevoets schreefColonErg jammer dit. Heb er altijd al een beetje een naar gevoel bij gehad dat een, voor mij iig, onbekende Chinese auto fabrikant MG Rover gekocht heeft. Niet voor het een of ander, maar er is de laatste jaren vrij veel ophef geweest over auto's die uit China kwamen waarvan de veiligheid en kwaliteit op z'n minst "questionable" was. Ik hoop dat het in de toekomst beter zal gaan!
Ik vind het jammer dat de officiële berichtgeving zo summier is. Zo komt het namelijk over dat de fabriek zelf er iets aan kan doen. Een TF is net zoals iedere auto een samenraapsel van onderdelen van vele firma's. Hier heeft een schokdemperleverancier een steek laten vallen. De autofabrikant is echter vaak niet in de positie om de werkelijke verantwoordelijke publiek aan de schandpaal te nagelen.
(LE500 en TF135 gebruiken Tenneco (Monroe) dempers, LE85 Bilstein. De melding is vanaf 13 oktober publiek, de eigenaren hebben op 12 oktober een brief van de fabriek gekregen.
Wat erger is, is dat VOSA er dus 6 weken over doet om dit te publiceren!
Gebruikers op dit forum: 12 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.