als ik de sensor van me TB loskoppel dan rijdt mijn auto normaal, alleen stationair ligt vrij hoog ( 1500 rpm )
Als ik deze weer aankoppel dan hapert de auto heel erg en houdt hij enorm in....
aangezien ik einde van de maand voor de keuring moet, wou ik even met een andere ( leen ) TB kijken of het daadwerkelijk aan mijn TB ligt, en dus een nieuwe moet bestellen.
nu mijn vraag: wie o wie komt er uit de buurt van Harderwijk, en heeft volgende week een keer tijd om ze even om te wisselen om te testen..
Danny


