De hoeken van de softtop ter hoogte van de zijruiten aan de stoelen, steekt aan beide kanten een beetje naar buiten (links wel iets feller dan rechts), buiten het feit dat dit een beetje een raar zicht is, kun je dus ook van in de auto naar buiten kijken omdat er een gleufje is ontstaan
Ook als ik de auto was kan ik best niet mikken in die omgeving of er liggen weer een paar druppels op de zetels
Heb er nu niet meteen een foto van, maar ik neem aan dat dit niet normaal is?
Als je de kap vanachteren omhoog doet, dan kun je het hoekje terugbuigen om het frame (denk ik toch) en als je dan de kap vanachteren omlaag doet zit alles weer strak.
Zodra je de kap op normale wijze weer opent echter komt het probleem terug...







