Ik heb nu de auto volledig ingepakt en hem onder de carport gezet.
Is er nog meer wat ik kan doen om de auto zo goed mogelijk te beschermen tegen weer, wind en stil staan?
(ps. de auto zal wel om de 10 dagen een stukje mogen rijden

Gebruikers op dit forum: 17 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.